4 Kasım 2015 Çarşamba

Hyundai Tucson


SEMA'da salon sadece Amerikan ve Japon otomobilleriyle dolu de�il. Organizasyona iyi haz�rlanm�� �reticiler aras�nda G�ney Kore merkezliler de bulunuyor. Neredeyse her arac�n�n modifiye edilmi� halini sergileyen Hyundai, SUV modellerinden Tucson �zerinde �zellikle durmu�.


Arazi kullan�m� i�in geli�tirilen JP Edition Tucson'da bu i�e uygun lastikler ve 17 in� �apl� jantlar kullan�l�rken yenilenen s�spansiyon sistemi 38 mm y�kseltilmi�. Yan aynalar ve �n panjuru siyaha boyanan otomobilin �iftli egzoz ��k��� da geni�letilmi�. Tavana eklenen ta��y�c� �zerinde katlanabilir bir �ad�r yer al�rken hem bu b�l�m�n �n�nde hem de �n panjurda LED spotlar kullan�lm��.


Daha da a��r arazi �artlar�yla ba�a ��kmak isteyenler i�in haz�rlanan Rockstar Performance Garage Tucson'da 32 in� �apl� lastikler ve 17 in� �apl� jantlar kullan�lm��. Ayarlanabilir s�spansiyon sistemi 15 cm y�kseltilirken kaput atl�nda yeni hava filtresi, farkl� bir egzoz sistemi ve daha b�y�k bir intercooler kullan�lm��. �n ve arkada ek LED sporlarla donat�lan konseptin tampon altlar�na da �elik koruma barlar� eklenmi�.


Daha �ok asfalt i�in geli�tirilmi� olan Bisimoto Tucson kuzu postuna b�r�nm�� bir kurt. Yenilenen s�spansiyon sistemi ve frenler y�ksek s�ratte g�venli�i art�r�rken kaput alt�na yerle�tirilen 2.4 litre hacimli motor ciddi bir modifikasyon i�lemi sonras�nda 700 beygir �zerinde g�� �retmeye ba�lam��.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder